Tiden Rullar på

Tiden bara går och går, och det är redan höst igen.
Själv är jag så osäker och velig på vad jag vill med min framtid, Skulle verkligen vilja plugga. Men var/vad och när? Vad vill jag egentligen?
Det är de stora frågan i mitt liv nu, vad vill jag?
Lutar lite åt Fritidsledare/Fritidspedagog. Kan tänka mig att vara typ Personlig assistent eller liknande. Vi får la se vart jag hamnar. Först måste en del betyg läsas upp, så ska se vad jag kan göra ;)

Har u inte tänkt mig att jobba med kossorna hela livet.
Det skulle aldrig funka tyvärr då jag får allergiutslag och exem av det..
Mycket tankar, och funderingar i mitt huvud nu för tiden. Nästan lite kaos där inne!

ganska nöjd med den bilden ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0