Höst.

Upp när klockan ringde 03.45 klä sig & bege sig mot kossorna för att jobba.  Usch vilken seg dag, är nog det ruskiga höstvädret som tränger sig på, och så självfallet min rygg. Fast idag känns det bättre tror jag, har inte kännt efter så mycket. Bytte i allafall bort ett arbetspass så jag inte anstränger ryggen för mycket så det blir Kaos istället.
Nu när jag ätit upp min Frukost så ska jag klä mig varmt och bege mig mot Hästapollarna och Råshult. Snälla Karin ska rida Diva åt mig, och kanske Seifur. Och ska hon inte rida Snuffe så ska jag försöka mig att på att klara av att Longera eller Tömköra han idag tänkte jag ;) dem får ju inte stå för mkt. Bäst att passa på, för på måndag ska dem till Tandläkaren mina små gryn, så får vi se vad som händer efter det....

Nae, tar mig nog en vil också innan jag beger mig mot stallet, för nu känns det som om jag snart somnar framför datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0