Fullrulle

Idag gör jag lite allt möjligt. Har fixat lite viktiga stuffs, och håller nu på att fixa i det lilla huset i Mulestad ;)
Tänkte att det skulle vara lite fin tills Älsklingen kommer hem från sin Kurs i Sthlm.
Fönstret är öppet och huset, täcken och kuddar vädras, medans jag städar och pysslar och tvättmaskinen går på full rulle.. Och nu ska jag ta tag i disken, så det är rent och fräsch när underbara Daniel kommer hem.
Får försöka hinna med så mkt som möjligt innan stallet vid ca 13.00 tiden och jobbet vid 15.00.
Imorgon tänker jag åka hemåt Valdemarsvik och fixa och dona lite med Underbara lilla ponnyhesten Diva som är min ägo nu, råkade även igår köpa ett sprillans nytt träns till damen ;) Är någon sugen på att hänga på så är det bara att säga till ;)
e.Hagens Dárcy
Tömkörde även min älskade Seifur igen förra  veckan, och han är ju så himla söt <3
Underbara älskade Snuffe, tömkörd ;)
Jag ska börja bli duktig och ta så mkt bilder som möjligt att lägga in mer bilder om vad som händer i mitt liv, mkt bilder och lite text för jag är så dålig på att skriva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0