Vinter :)

Shit! Var ett tag sedan jag skrev någonting här, men jag tycker nästan att det känns lite som det börjar bli dax igen, händer ju en hel del i mitt liv, som jag kan tänka mig att dela med mig av ;)
Måste bara säga att snön har verkligen kommit och jag trivs med det, och med mitt liv som jag delar med min underbara pojkvän, och som jag tillbringar på en Mjölkgård utanför Hycklinge där jag jobbar. Har fått ett vikariat på ca 75% tills i April i allafall, och det känns faktiskt himla bra. Trivs med folket som man arbetar med :) Men jobba med kor är nog inget jag ska göra hela livet, fast vem vet, jag kanske fastnar ;)
Just det skrev i mitt förra inlägg om både balen som jag gick på med min älskade vän jocke, och att vi väntade på en fölis ;) En Fölis har kommit efter Atlas från Björkskär och Svala från Björkskär, ett litet fux sto, som vi har döpt till Brella (Braitla), som betyder Busig, full av hyss och triks ;) Och det stämmer verkligen in på den lilla tösen, hon är super busig, har världens personlighet och är kartig mot dem andra yngre hästarna i hagen :)
Sötaste Fölis som vi kom till Världens den 11/9-2010
Allra första bilden som togs på våran lilla prinsessa, när jag hittade henne i hagen<3
// Det var allt från mig för den här gången :P

Kommentarer
Postat av: Susanne Jonsson

Hejsan.

Jag goglade på hästen seifur, Jag har hans mamma Melkorka :) Köpte henne för 2 år sedan. De va roligt att se hennes avkomma.

Hälsningar.

Susanne Jonsson

Tärnaby

2011-02-15 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0