1 MARS - 2010

Idag har man då blivit ett år äldre och vuxen genligt åldern. Nu är man ingen tonåring längre, är det nu som allvaret och livet ska börja? Blir att söka ännu flera jobb nu, måste ju försöka få tag i något. Ett sommarjobb iallafall skulle inte sitta fel, för kanske blir mer studier till Hösten, det beror helt på hur jag känner när den här terminen är slut och om jag skulle hitta något jobb.

Måste tacka alla för dem fina Gratulationerna jag fick igår på min 20års dag:) Det betydde massor, och inte hade jag tänkt mig att jag skulle hitta skyltar utanför lägenheten på morgonen.... Men det var fint det, lite roligt. Det sitter även uppe skyltar hemma i Valdemarsvik, får ta mig en sväng och ta kort på dem med sen ;) hehe..  Min födelsedag var härlig i allafall, har fått en mobil som kommer hem till den 10:e är det sagt, Längtar som bara den.

Måste även tacka för det otroligt trevliga sällskapet på min födelsedag, det värmde ;)


Skylten på staketet i Västervik..

Första skylten jag såg på morgonen på min dag :)

Sony Ericsson Vivaz m. färgen Cosmic Black min Födelsedagspresent <3



JAG ÄR STARK SOM BARA DEN NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0