Händelserik tid:)

Hej hopp!! Det var ett väldigt bra tag sen man bloggade sist, men känner inget behöv av det hela;) hehe....  Men tänkte nu uppdatera lite eftersom det har hänt en hel del sista månaderna...  Jag har Slutat plugga i Galmeby och startat ett nytt liv efter väldigt händelserika mellan dagar, med en såkallad "Mellansdags Festival"  som jag och Lillen (Therese Arvidsso) hade.
Vilket innebar att vi festade loss och hade kul och drack en hel mellandagarna till och med dagarna efter nyår;) hehe...  roligt som bara den, och det känns himla bra att vi kommit varandra så nära igen, om inte närmre nu efter vårat bråk.  Får även tacka alla härliga människor som var med under denna veckan och dem som körde på oss..

Och efter nyår hände det ännu mer grejer, jag Emelie Engdahl hade sökt till Komvux i Valdemarsvik och har nu börjat plugga igen:)  Nu läser jag Historia, Matte B, Engelska, Religion och Svetsteknik A och B. Och för en gångs skull trivs jag verkligen med att plugg, med folket runt omkring och super härliga lärare:)  Känns bra att komma hem lite igen på nått sätt, har börjat umgås med gamla vänner igen och även fått nya..

Jag och Min Familj har även varit på en helt fantastik resa i usa:) En kryssnig på Freedom of the Seas. Har varit på kryssning i 7 dagar i karibien som sagt och stannat, på Haiti, Jamaica, Grand Cayman, Mexico och sen såklart Portcarnaval där vi klev på båtan och klev av den;)

Här kommer några bilder, blir fler sen när jag fått lånat min brors mobil med alla bilder på;)

Hytten på färjan:)
Hytten som jag och min bror delade på en hel vecka.. Kan ju säga att det är helt otroligt att vi klarade oss så länge, och var så snälla mot varandra så länge.. hehe...

Hytten
Hytten 3542 på Freedom of the Seas och min kära bror Oskar:)


Första dagen med bra väder, och då var det väldigt molnigt som ni ser;) Men solen värmde och gav än färg ändå;) Ligger här på översta soldäck och som ni ser fanns det löpar spår på båtn som ni ser vid mina fötter typ:P

 JAG första dagen man skulle vara finklädd;) har lite svårt att bestämma mig som ni ser ligger alla klänningar jag äger och har på sängen i stortsett;) hehe...

Det var lite bilder från resan, det kommer fler bilder inom kort jag lovar er.

Hoppas ni alla har det bra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0