Torsdag

Idag har man haft Historia, Engelska och Religion. Tycker faktiskt det är himla roligt med både Historia och religion faktiskt :) Skulle nog kunna tänka mig att läsa Historia B också, sånt som märks senare i livet :P

Efter skolan så gick jag och Michis en härlig promenix lite i skogen nästan, med massor av skratt. Det är så himla skönt att man träffat Michis för vi kan kommunicera så bra med varandra och roligt har vi :)


Efter promenade så blev det att fixa till sig lite för att åka på årsmöte med Garpur, och en föreläsning. Och det gick bra och var trevligt...

I helgen får vi se vad som händer, imorgon blir det vimmerby med Michis, och Lördag blir det att bege mig till Erika, ska se om man kan samåka med någon så man hittar dit ;) och på Söndag blir det balträning i vanlig ordning...

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, kanske ringa ett samtal först bara så får vi se sen.

Kommentarer
Postat av: Michis

Vi har det alltid mysigt! ;) Tack för att du finns, du betyder mycket för mig<3

2010-02-15 @ 11:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0