Lov = Hemstudier

Nu har man lov då, fast har en del hemstudier som jag ska göra. men ska försök ta det typ idag eller nått!
Mitt liv rullar på och jag trivs väldigt bra.  


Känner mig jävligt stark just nu, ingenting kan knäcka mig!


Och snart fyller man ju 20år med, så min kära familj ska ut och käka middag på Davidssons på fredag och Casanovas spelar då med. Det kan nog bli en trevlig helg :) På söndag är det balträning med Jocke ser fram emot det, lät på herr och fru Frost som om vi ska börja med buggvalsen då, kan blir riktigt roligt :) 
Har i allafall köpt mig en balklänning och jag trivs i den som bara den, blir att färga håret imorgon. Och bli lite fräschare ;)

Ska någon dag den här veckan försöka umgås och kanske festa lite med mina kära vänner i Vimmerby. Det kan behövas, dem är saknade <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0