Jobb,skolan,hästar,fest, familj och vänner <3

Mitt liv är just nu helt sjukt, jag mår så jävla bra, har nog aldrig mått så här himla bra:) Jag har världens bästa vänner runt omkring mig och jag trivs i skolan med att plugga Historia, Religion, Engelska och svetsteknik 200p:D
Har aldrig trivs så bra med skolan liksom, hallå vad har hänt. men jag tycker det är super kul:)

Vännerna, måste säga det att jag är så himla glad att jag har träffat Michis, en mycket bättre vän får man leta efter. Vi har skit roligt och trivs verkligen i varandras sällskap, vet vart vi har varandra osv. Henne kommer jag absolut aldrig svika. Och tjoho.. vilka fester det har varit. Med gärngänget:P Har även busat med Seifur, har suttit på han igen, fast hade väldigt dålig stil och var slarvig när jag gjorde det, men men. har gjort det i allafall:P

Nu blir det att krypa ner i mitt helsvarta rum, med Marilyn Monroe Tavlor på väggarna. Har även införskaffat en bäddsoffa på mitt rum, så ni är välkommna att komma och sova hos mig;)


Grabbarna Grus :)

Anna och Jag <3

Jag och Raggarn, ganska skapligt fulla, efter en otroligt rolig kväll. kolla klockan:P

Michis och Tinki <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0