Måndag

Måndag, Veckans hemskaste dag Usch!  Men men, mina positiva tankar och min positiva energi har börjat komma tillbaks och börjat flöda igen :D  Wiee... 



Jag Emelie Frida Erica Engdahl har börjar bli en positiv människa igen, och det är tack vara alla underbara människor som har stöttat och funnits där. Och att jag har gett mig faan på att jag ska må bra, ingen/ingenting ska få trycka ner mig i skiten igen...  Och jag har till och med tagit tag i mitt liv såpass idag att jag tagit på mig mina glasögon och börjat skärpa te mig;) 

Idag var allt lite kaos imorse, och vägarbeten måste vara det jobbigaste som finns.. 
Hämtade Therese "Skåne" http://thraiis.blogg.se/ imorse och hjälpte henne att ta in Action och Pärlan för hovslagaren ska komma idag.  Sedan bar det av mot skolan, med ett tradionellt stopp vid malmbergs möbelaffär. Där Fick även med oss Martina http://fiktiiiv.blogg.se/ som stog och väntade i regnet. Sedan var det skolan som gällde, visst vi kom inte till skolan förns runt halv 9 - 9 men vi har minnsan gjort lite nytta, har räknat foderstater. usch vad störigt det kan vara ibland asså.. För lite av det, för mkt av det och för lite igen:S men men..  skedde ett lite missöde med, körde martina till stallet så hon kunde lämna pengar till hovslagaren, och då kom hunden i stallet helt oförberett och gick imellan benen på mig, och han var enormt jävla skitig så mina nytvättade älskade jogging blev jätte skitiga:S Så nu går jag omkring i thrais rosa byxor, och det är inte direkt jag;) hehe...
Men men..  

Nu ska jag ta tag i pluggandet igen, kommer troligen mer ikväll.. 

Just det måste verkligen Tacka, Rickard Astbrant, Alexander "mjölkis" Alexandersson, Nikita Juberg, Daniel Gustavsson, Nils Almandinger mfl för en helt underbart fantastik helg<3  

Och GRATTIS på Födelsedagen min Älskade Storebror Emil Engdahl på din 25årsdag:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0