Hmm..

Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera men är inte så beroende av min dator. Finns mkt annat som man kan göra än att sitta framför en dator hela dagarna. 

Idag blir det i allafall en bra dag förhoppningsvis. Även fast man började dagen med att försova sig när man hade planerat att duscha och fixa till sig lite. men men;)
Ska idag allafall sitta och läsa om Islam i skolan, efter skolan beger man sig hemmåt till Las Vikas;) hehe.. Ska bli en eftermiddag/kväll i garaget. Måste nämligen fixa iordning min folkracebil så den är starklar och körduglig till Helgen då man ska Köra Tävling igen;)

Rumskulla skrot HBs Höstrace (Smålands cups finalen) arrangerat av Vimmerby Ms
Då jag kommer att ha Startnr 112. Kommer säkert sluta bra. Då jag har drömt att jag kör i riktigt ordentligt och blir skadad. men men.. bara drömmar förhoppingsvis.  Pepp som faan inför helgen i allafall.
Bild från Semesterracet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0