Hemma!



Sitter hemma i lägenheten och funderar över mitt liv just nu. Har väldigt mkt som händer runt omkring mig just nu
faktiskt. Min huvudvärk som kom tillbaks förut idag, har äntligen börjat avta igen. Så himla skönt. 

Någon som vill med ut och gå, jag känner att jag skulle behöva gå ut och gå och rensa tankarna lite och röra på min äckligt otränade kropp. Visst jag rider flera dagar i veckan nu. men jag vill ut och röra på mig, bli en aktiv människa igen. Kanske är att jag är så oaktiv som jag blir sjuk och otroligt bitter och uttråkad så pass som jag blir. 

Skulle nog behöva mig en hund igen.


Saknar Doverdalens Qrumelur "Bosse"<3



Känns som om det kommer bli en kväll fylld med ångest, tvekan och svek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0