FREDAG!!!

Idag vaknade man alldeles försent, vaknade typ halv 8 eller nått, och börjar skolan vid 8. hmm..  Sen skulle man ta reda på om Martina kommit iväg till skolan eller ej. Hittade henne tillslut framför tvn på hennes vind;) kolla gärna hennes blogg http://Fiktiiv.blogg.se. Med det jag inte förstår är varför jag varit så himla trött sista tiden.. Måste vara att jag inte rör på mig tillräckligt mkt eller att jag har så himla svårt att somna om kvällarna nu, kan verkligen, verkligen inte somna, alldeles för mkt i mitt huvud. Jag kanske skulle ta och varva ner lite. Men det får vi ta efter nästa helg;) Har ju så mkt planerat nu.. Hästarna, Folkrace, Vänner, Familjen, Skolan mm.. 

Aja... 

Idag blir det nog hem till viken, och till hästarna en sväng, känner att jag behöver röra lite på mig och på Stjärna min söta lilla prinsessa<3
 
 Sötaste ever<3

Den gulliga lilla Nallenjörnen som tycker att det är så himla roligt att blir riden och aktiverad. Hon verkligen kämpar och försöker, visst det kan bli lite trots men hon fortsätter ändå att försöka även om hon tycker att det är skit jobbigt. Blir nog en barbacka tur, pga av att hon fått skav av sadelgjorden:( Får man se om jag som inte ridit barbacka på hundra år typ, överlever den färden;) hehe..

Måste även tacka alla vänner för att dem finns och ställer upp, för att dem är helt fantastiska dem flesta<3

    Saknade och älskade<3

Finns flera som betyder massor men orkade inte lägga upp flera bilder:S ;)

Kommer troligtvis mer i eftermiddag/kväll ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Stjärna är riktigt söt!<3



Ibland saknar jag verkligen islandshästar, speciellt Ofeigur som jag hade på foder -05.

2009-09-25 @ 16:49:12
URL: http://johanna-faune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0