Fint Höstväder

Jahopp.. Nu sitter jag här och funderar på om man skulle ta sig en promenad, för det skulle vara rätt härligt. MEN det är så himla ensamt och tråkigt att gå själv, har ju inte ens en hund att gå med nu för tiden. Men men. Får ringa till Robin och kolla om han har med sig bosse till jobbet, så får jag väl åka dit och sno Bosse för honom;) Måste plugga med så nu måste jag ta och agera lite... Kanske kan bli en sväng till marknaden i Gamleby, vem vet:P

 
SAKNAD<3
Hade varit härligt om man haft kvar Bosse nu, för då hade jag kunnat varit ute och gått i flera timmar även om det bara skulle vara jag och han. Var alltid så fridfullt att vara ute med min älskade Kissbosse<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0