Eftermiddag!


Vad har hänt, jo träffade Therese "skåne" en sväng förut idag. Hon satt med sina väskor och sin mage (gravid) och väntade på sin kära buss för att åka hem till sin familj, och sina vänner i skåne över helgen. Gjorde henne sällskap ett tag. När hennes kära buss kom, så gick jag hemåt fixade pommes och sallad och det fick bli min lunch för den här dagen. Efter det så gick jag in på www sbf.se (Svenska bilsport förbundet)s hemsida och anmälde mig till Vimmmerby ms, Rumskullaskrot HB´s  Höstrace den 3:e.  (SMÅLANDSCUPS FINALEN). Skulle ju varit lite roligt att kört partävligen, men har ingen att bilda par med. Tyvärr:( Men men..  Blir att jag måste ta tag i mitt liv nu och åka hem till garaget och fixa min folkrace, kan ju börja med att damsuga ur allt jävla glas som blev i den efter helgen i viken, sen blir det att rikta,svetsa och måla.

Nae, nu måste jag vekligen försöka plugga lite, har rätt mkt och göra. Är bäst att ta tag i skiten nu när man har fått en sist chans. I helgen låter det som om att det lutar åt att åka på Rally, sen kan det troligen bli Pumpen:D Får se, men jag har ju inte varit ute på krogen sen studenten i stortsett. Så kanske är dax nu, får se vad budgeten säger om saken;) Ska även träna med hästen imorgon, och troligen kolla på en bil, får se hur det blir med allt.


Jag och Bettan Semesterracet 2009


JAG KÖR FOLKRACE I VIMMERBY DEN 3/10 -09, kom och kolla vettja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0