Torsdag

Hellu. Jag vet att jag är dålig som faan på att uppdatera bloggen, men jag har väldigt mkt grejer för mig nu för tiden;) Den här veckan har varit väldigt händelserik tycker jag, i Måndags fick jag med martina till stallet som jag redan har berättat, i tisdags hamnade jag i vimmerby. Prata med Alexander i bra många timmar. Men det är ju sånt som behövs ibland. Träffade Nikita en sväng med den dagen.. 
På Kvällen så träffade jag min kära vän. och hoppas verkligen att allt ska lösa sig nu, är trött på motgångar och skit hela tiden. Våran vänskap betyder enormt mycket för mig och jag hoppas verkligen ingenting förstör den igen. Visst kommer säkert inte bli som den var förut, men får försöka med det i allafall.

Igår Fick Jag och Olivia rycket. Fick för oss att åka till IKEA och går där en sväng. och självklart blev det så. Jag åkte till Anitha och hämta 4 olika böcker som jag ska ha användning för i mitt projektarbete. Sedan åkte jag vidare till åtvidaberg hem till Olivia min pulla;) Har inte träffat henne på skit länge. Hon fixade lite grejer och vi for till Linköping och IKEA.. väl där fick vi för oss att gå och kolla klädaffärer med så blev alla klädaffärer innan ikea;) Tröttnade på kläder och dagens konstiga mode. Så vi gick in på IKEA och började traska runt och fantisera oss bort lite, finns så himla mkt som man skulle vilja ha på ikea ju. Men men.. Vi bestämde oss för att  försöka att inte köpa något. Men hur bra tror ni det gick på ikea liksom. Jag spenderade mina sista pengar på två st rosa lampor:S Hallå rosa liksom. men dem var fräsiga och kan behövas lite färg i mitt liv.
Den är faktiskt rosa. faste det inte ser ut så!

fick även bli ljusblå/turkos diskborstar,glödlampor,batterier och underlägg som man har under kastrullerna när dem är varma... Så var ju inget direkt onödigt jag köpte. men spenderade ändå mina sista pengar tyvärr.. blir att leva på vatten och bröd ett bra tag nu.. Nae... nu ska jag gå och fika lite.. och sen sätta mig och läsa igenom böckerna jag lånat.  


Kommentarer
Postat av: Olivia

kul hade vi iaf :) de måste vi göra snart igen när vi blivit miljonerer eller nått;P

2009-10-22 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0