Studiedag

Jahopp, då har man haft studiedag i två dagar och det var verkligen välbehövligt. Jag behöver verkligen tiden där jag kan hitta på annat än skolan. Rensa mina tankar lite.. Igår blev den en dag i garaget med Alexander, var trevligt och roligt att få hjälpa till.. Och jag måste verkligen tacka Alexander för ditt otroliga tålamod med mig dem senaste dagarna:/:$ Förlåt!! Idag ska jag ha en rehabiliteringsdag i stallet med Anna. Måste verkligen komma bort lite med riktigt folk, folk som vet hur man håller käft och inte gör allt för att förstöra och såra andra.  Tror att Anna och jag kommer få en riktigt härlig dag i stallet idag. Hoppas inte dem jagar i skogarna därute idag för då kan vi lulla iväg på en lite längre tur kanske:) Aja. Nu ska jag försöka äta någonting och fixa lite grejer innan det blir stallet med anna..

Förstår mig inte på folk som snackar, och förstör för andra hela tiden. Vad är vitsen med det?

Mer info kommer....

Kommentarer
Postat av: jasmine

de är så tråkigt när de finns folk som är sådana!! men de är då man vet vilka man kan lita o är verkligen ens riktiga vänner.. hoppas nu haft en bra dag:)

2009-10-06 @ 17:09:29
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0