Sorry!

Har varit lite dålig på att uppdatera sista tiden,  men som sagt finns annat än datorn. Har hänt väldigt mkt i mitt liv sista tiden, så har väldigt mkt att grubbla på......

Igår var en trevlig dag, Martina och jag hade stalldag:) Först åkte vi ut och fixa hos pärlan sedan så åkte vi hem till mina pållar.  Skulle bara longerat Stjärna, men Slutade med att Jag, Martina, Mamma, Anita och Lilla Niclas red en sväng;) hehe.. Skulle rida till en vändplats på en skogsväg och tillbaks. Men stötte på Jägare som inte blev så glada när dem satt där och väntade på att en Älg skulle komma;) Dem svor rätt bra när vi kom.... hehe.. var väl en himla tur att ingen av oss hamnade i frysboxen igår;)

Efter vi hade varit i stallet så drog vi hem till mor en sväng bytte bil då min Sittoträng har strejkat ihop igen :S Jävla biljävel.. Vill ha min 940 nu!!!!
Sedan bar det av till Min älskade "Lilla" lägenhet i västervik. Kom på att jag skulle lämna tillbaks filmerna jag hyrt och kom å tänka på lisen så ringde till henne o det var tur det. hon hade ingenting att göra så åkte och hämtade henne och lämnade tillbaks filmerna, medans Martina fixade lite käk.
Hade en väldigt trevlig kväll med Martina och Lisenfisen i soffan framför tvn. pratade om allt möjligt och hade roligt. Vi får hitta på någonting snart igen...



Stjärna, Livsglädjen och världens sötaste fux.
Mer arbetsvillig häst få man nog leta efter. Hon blir liksom svettig och trött av ingenting för att hon verkligen försöker göra sitt bästa hela tiden. Kan nog bli riktigt bra med Oss två som kombination till våren/sommaren och kanske kommande tävlingar om vi har tur:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Min fux är världens sötaste fux :P Dom får dela första plats :P

2009-10-16 @ 13:09:50
URL: http://thraiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0