Onsdag

Som sagt ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera men har annat för mig än att sitta framför datorn...

Måste berätta det att jag Äntligen har fått min Älskade 940i :D Den går som en klocka och är hur rolig som helst att köra, har tyvärr visserligen inget ljud överhuvudtaget i den just nu. En kompis hjälpte mig med det idag, men det var hel skumt fick först ingen störm från kontakten till stereon. sen fick vi ström till stereon men inget ljud. :S så vi gav upp.. blev tyvärr heller inget bonde söker fru för mig ikväll.. Blev en total miss i min planering. var påväg hem till västervik när det började.. Hamnade istället på Hemmakväll där lisen jobbar. Prata och umgicks med henne, vi hyrde med den nya Wallander filmen Prästen. Och kollade på den efter att hon hade stängt, och efter att vi hade varit lite Volvo Rägger på stan;) Har hänt en hel del sista tiden, i Måndags drog Anna med mig till Mantorp för att Kolla när Sussie och Viktor startade sina två hästar. Det gick super, och det blev pizza och trevligt sällskap efter det.


Lisen och Jag i 1:an<3

dessvärre fick vi punka på E4an 1200m från avfarten mot söderköping. hehe.. Så Anna, jag och Lollo började fixa med det. Fick låna en domkraft av statoil macken;) Och vi hade en Viktor som stog och filmade hela händelsen. Var en väldigt trevlig kväll med en himlans massor med skratt. Får se om han lägger upp nått på Youtube;) sånt som märks liksom.  Tog ca 40min för oss att byta däck, då vi bara skrattade i stortsett hela tiden..  Men roligt hade vi fast det var tråkigt med punka liksom...

Gårdagen spenderade jag i solariet, hos tandläkaren och i stallet.. Gjorde avtryck för att få en ny bettskena, så man slipper den där himlans huvudvärken man har på morgonen och dem otrolig ömma käkarna och tänderna.  Det ska nog kunna bli riktigt bra med den nya;) åkte efter tandläkaren ut till stallet. Drog med mig Anna:)

För en gångs skull så tog jag tag i mig själv och sa: idag blir det ingen ridning eller något pyssel med Stjärna. Utan Jag ska hålla på med Seifur min lilla prins.  Och sagt och gjort. Anna och jag tog med oss lite mutor och gick ut och hämtade min lilla Plutt i hagen, först var han lite ängslig och mesig. allt var pest och pina, läskigt som bara den.  Men vi fick i allafall med honom in och vi borstade och gjorde honom fin. Sadlade och tränsade honom och allt gick super. Tog sedan en promenad. Min mor och hennes älskling Svala fick allt följa med som sällskap och det gick super bra... insåg när jag tagit in Seifur, hur otrolig fin och stor han blivit på sista tiden, han börjar se ut som en riktig häst nu och inte som någon lite köttbulle bara.. Nöjd som bara den över min lilla prins.




Seifur från Stora Ålö <3



Svala från Björkskär<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi e bästa teamet på att byta däck hehe puss

2009-10-22 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0