Måndag

Måste bara säga det till alla att jag varit en hemskt dålig bloggare sista tiden, Helt otroligt dålig!
Men men.. min motivation till allting är som bort blåst, men skit samma går det åt helvete med allt så gör det;) hehe... Orkar liksom inte bry mig längre. Jag har varit en riktigt dålig människa sista tiden tyvärr.. Struntat helt i skolan, men visserligen har jag haft lite problem med olika saker. Trodde inte vissa saker skulle hända, men så blev det visst. Poliser,Alkohol,Bilar,Bråk,Vänner,Kärlek, Hat, Känslor Familj. Ja det var lite kortfattat om vad som hänt sista tiden!


I helgen Blev det visst Limofest, lite mkt alkohol och jävla rolig och underlig helg med Eve<3
Roligt som bara den har vi haft i vilket fall, tyvärr tänkt lite mkt på sig och själv och varit ego:$ Vilket har resulterat i att man sårat en del av dem som verkligen betyder tyvärr.. Men ibland måste man få vara lite egoistisk och tänka på sig själv, men man får göra det med försiktighet så man inte sårar någon istället som en annan lyckades med:( Men men... gjort är gjort och går inte ändra på, jag står för det som har hänt, och jag vet att en del av det som hänt i helgen är väldigt fel!!! Men som sagt det går inte ändra på!


Fredag: En dag man inte kommer glömma, firade Sara en vän till lillen. Hon hade fest med Rosa tema och det var rätt roligt, var inte så mkt folk som vi trodde men roligt som bara den. Lilla jag lyckades ta och komma dit i rosaklänning och med rosa naglar. helt otroligt;) hehe.... 

Och Måste även Tacka, Bobben,Edde,Danne och Linuz för den himla rolig kväll och tack för all hjälp!!!  


Evelin
Trodde aldrig vi skulle börja umgås såhär mkt som vi gjort sista tiden! Men det är sjukt vad roligt vi har när vi umgås. Och du är verkligen en super vän<3 Vet att jag tyvärr kan vara lite odräglig ibland(speciellt på fyllan) ber så hemskt mkt om ursäkt för det, men hoppas du har haft roligt som jag sista tiden i allafall:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0