INTE LÅNGT KVAR!

Jahopp! Då har det gått lite mer än en vecka sen jag uppdaterade sist. vet att jag är himla dålig på det. 

Men den sista veckan har inte bestått någonting av dator och internet i stortsett. Har mest varit ute och umgåts med Kompisar, skaffat baslåda och ljud i bilen och haft en himla härlig vecka! Har varit ett himla bra Höstlov, Lovet jag egentligen inte skulle haft:P Har umgåts väldigt mkt med Daniel G min extra bror, som får än att vara positiv och glad:) Har även tillbringat mkt tid hemma Hos Krimm.. TREVLIGT TREVLIGT;) Får inte glömma bort att jag har målat och jobbat lite åt min kära far, skulle blivit en resa till sthlm för att lämna grejer till honom. Men slapp, så himla skönt, Kan ni tänka er en förvirrad Emelie i Sthlm, det skulle blivit katastrof. har varit en del i stallet och ridit för Fia. Funkade riktig bra med centrerad ridning på Stjärna, Men det är tyvärr någonting konstig med henne. Får hoppas på att det är någonting så enkelt som lite ömma och stela muskler som behöver massage. Blir att ringa ut Martina för att se vad hon säger om Stjärna.

Nu sitter jag i Skolan, och ska ta tag i projektarbetet. Och sedan Planera dem sista veckorna som är kvar av denna och den absolut sista terminen på Gamlebygymnasiet för min del. Om man kunde ta tag i livet och bli en Pluggis dem sista veckorna nu... Får faan försöka med det, eller ska inte försöka, JAG SKA BLI!!!


Häst och Ridsport 2006-2009 <3
Tyvärr Saknas Ellen på kortet:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0