Tisdag

Jahopp, då var det tisdag igen, och ikväll blir det då återigen Balträning med älsklinge, det kommer nog gå bra:)
Just nu sitter jag här och tjurar över Folktandvården i Valdemarsvik, jag hade nämligen tid hos tandläkaren kl 11.00 och man läste på min lapp, men när jag kom dit så sa dem att jag skulle varit där kl 10.00 :S snacka om att jag blev lite småsur. har jag liksom tagit ledigt från praktiken å sen så fick jag ändå inte fixa min jävla tand:S 
Jo, just det måste ju berätta att jag troligen ska åka till Gällivare på Påsklovet:)
Jag och Stjärtis har nämligen börjat prata igen, och det känns faktiskt rätt bra. För båda hon och jag har nog mognat en heldel också. så det kan nog bli en trevlig resa dit upp. 
Det blir intressant om det blir så att man reser dit upp, jag längtar ju tillbaks som bara den, men jag undrar hur dem där uppe tar emot mig:S är nog faktiskt lite nervös:)
Här kommer lite härliga bilder från sist vi var där:Jag och stjärtis:)
Vi åkte runt runt på sjön som några galningar;)
Stjärtis och Jag i Tjotti:)
Faan vad härlig den dagen var, vi var mitt ute i skogen, jag,stjärtis och joffa och bara myste och grillade korv och hade det bra. fy faan vad jag längtar tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0