Fredag:)

Gick upp vi kl 8.00 åt frulle och åkte ut till Anita. började med att släppa ut hästarna, mocka och seda så soppade jag och Saga hela stallet, tog in Jodis och Vinda. Gjorde en join up med Jodis och det gick jätte bra. sedan skulle vi se om vi fick röra hennes ben, det for framben lite här och var men sen accepterade hon det. och rätt som det var så bara pang så var hon hel knäpp, stegrade och försökte slå ner både mig och saga sedan så trök hon upp mig i väggen.:S jag höll på att gå v på  mitten eller nått:S men men. det gick okej, och hon kom ut till hagen.Vi Longerade även Sandra och hon var jätte duktig, och Lilla Sokki sprang med henne i korallen;)
Efter det  var kl typ halv 3 saga gick in och åt, jag och mamma tog in seifur och Tindra.
Sandra, Sokki



Borstade Seifur i spiltan. Gick in och fikade med anita och dem. Sedan hände det "STORA" idag! Jag satte på träns och sadel och sedan gick vi ut i våran lilla korall vi gjort. Och där ute så hängde jag på Seifur, och sedan så hoppade jag upp och han var jätte duktig=D idag, har jag Alltså Suttit och gått några steg med Seifur för första gången=D JAG ÄR SÅ ENORMT STOLT ÖVER HONOM! Nu börjar verkligen motivationen komma tillbaks, och tävlingssuget kom verkligen tillbaks idag. Skulle så gärna vilja ha en tävlingshäst =)
Första gången som jag sitter på seifur:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0