....

Jahopp. Jag vet inte riktigt vad som händer i mitt liv just nu, allt man gör blir bara fel. Orkar inte med det, och alla människor som beter sig konstigt nu struntar jag i er och försöker leva ett liv utan er.

En sak som jag är säker på är att jag har världens bästa pojkvän, han finns där och ställer upp till 100% Jag verkligen Älskar honom. och så har jag min undarbara familj, vilket inkluderar mina hästar Seifur och Svala<3



Seifur från Stora Ålö
       16/5-05
e. Hrammur frá Akuréyri
u. Melkorka frá Hveragérdi
ue.Ljufúr frá Hveragérdi
uppf. Ulrika Ferm, Ålös Islandshästar
äg. Emelie Engdahl

Seifur´s liv som ohanterad,oinriden unghäst ska ta slut nu. För nu ska han bli en stor pojke, ska nämligen påbörja inridningen på honom i helgen hade jag tänkt mig om jag hinner:) Längtar som bara den, ska börja med att Longera honom, så får vi se vad han tycker om det. Skriver mer om vad som händer i helgen.


Min Älsklings Snuff<3

Kommentarer
Postat av: jasmine

hoppas det kommer gå bra med hästen:)

kul att du har skaffat blogg nu..

hoppas allt är bra med dig

pusspuss

2009-02-11 @ 21:20:33
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0